great

känner att jag börjar friskna till nu. underbart! hoppas jag kan vara frisk tills nästa helg :) då åker jag faktiskt till nyköping. YEAY! (så virre om du läser detta, jag kom på det nu att det var denna helgen jag skulle dit. FÖRLÅT! vi får ta igen det?! :o) det är nämligen så att veronica fyller 18år på måndag. nu slipper hon gå ut på krogen med falsklegg den lilla alkisen.

ikväll så åker jag och emma till guldheden och jag ska BARA dricka två öl. jag lovar! vi ska bara chilla så det blir nice. jag antar väll att vi hörs av imorgon igen, för nu måste jag sätta igång att fixa mig. ska ta bussen om 50 minuter och jag sitter utan kläder och en turban runt mitt blöta nyduschade hår. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback