gårdagen

igår var det meningen att jag skulle vara hemma, men det blev tvärtom. jag åkte upp till anna för lite förkrök med brudarna som jag inte festat med på länge. där var det trevligt och massa bra musik. sen åkte några av oss till olskroken på lite krök. vi kom dit rätt sent men. sen blev det donken för vissa var hungriga. sara och elin drog hem med sista tåget, nina och linnea tog taxi hem, jag och virre drog oss bort till orgia för att vi skulle träffa några pojkar där utanför. inte vilka som helst utan...


fick hålla mig lite, mitt hjärta slog ju tusen slag i sekunden nästan. riktigt trevliga killar faktiskt. det var även deras sista kväll i göteborg så jag och virre tänkte att vi skulle dra med dom sen när dom skulle gå därifrån. vilket inte vad förrän vid sex (efter sommartid 07:00). vi gick in på bk för att värma oss och vänta på svar. sket i det så vi tog bussen hem 06:35 (sommartid) och när bussen börjar närma sig min hållplats så får jag ett sms "ja men kom hit nu". självklart var det dom. var så nära på att åka tillbaka, men klockan var ju otroligt mycket. så det blev att gå hem och stendäcka i sängen och vakna upp två dagen efter.

nu ska jag snart börja fixa mig så blir det bio med min mor, vi ska se män som hatar kvinnor. sen om jag hinner så tror jag att jag ska sola. behöver fixa mig lite färg nu inför sommaren. köper nog solkort nästa månad så jag kan fixa lite färg.

Kommentarer
Johanna säger:

HOUSE OF WELLNESS

http://johannaek.blogg.se



min blogg om kost, träning & allt annat hälsosamt!

Läs bl.a om hur du kommer i form inför sommaren och resten av året med rätt kost & träning för ökad fettförbränning! :)



ha en bra dag!

mvh johanna

2009-03-29 | 20:33:00
Bloggadress: http://johannaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback