skinande sol och en massa sug


helt underbart väder idag med. kom till skolan och hade en vernissage bara. en utställning helt enkelt. jag och cassie sprang runt och bjöd in lärare, fotografer och allt de dära. vi satte upp våra fina teckningar och bjöd på tilltugg och massor. sen vid halv elva så fick vi gå hem. så jag och cassie drog hem till mig och solade lite. dock drog hon ett. sen låg jag en timme efteråt, men jag orkade verkligen inte ligga längre. det är så otroligt varmt att jag nästan får värmeslag asså. det är fortfarande lika varmt nu på kvällarna, dock så på något sätt så blir det kyligare för att kvällen börjar närma sig. jag passade på att ta lite sommar bilder, denna är en utav dom jag bjuder på. visst var den härlig? mamma hade köpt hem bigaroer, mums.

denna veckan ser ut som såhär :
idag - vernissage, sola
tisdag - materialkunskapsprov & svenska prov, sola
onsdag - göra klart fria textila skrivningarna
torsdag - omprov i fria textila
fredag - ledig
SKÖNT!

idag blev det grillat till middag igen, denna gången revben och potatissallad. mums! jag kom precis ur duschen nu och hade tänkt att börja göra iordning mig lite för natten, dock blir det inte sömn ännu. måste läsa igenom plugget lite granna innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback