omprov bläää

har precis haft svenska prov, det var dock inget omprov. gick faktiskt rätt så bra, jag hade inte pluggat någonting alls. nu sitter jag i datorsalen och väntar på lunch, sen efter lunchen så är det omprov i materialkunskap. jag gjorde dock inte förra så man kan väll inte direkt kalla det för omprov. men det ska allt göras och jag siktar på ett g bara, så jag klarar kursen. har tatt lite kort på svaren på min mobil, så lite fusk får det bli. annars kommer jag aldrig att klara det fan. får göra mitt bästa iallafall och sen titta på fusklappen i mobilen.

idag blev det fint väder igen, dock är det inte lika fint som det var de senaste dagarna. men 21grader ska det iallafall bli. skönt. kul att man ska sitta hemma och plugga idag då, för igår blev det ju ingenting. dum som jag är. nu ska jag skriva klart lite inlämningar, så hare gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback