jag suger på att blogga

jag orkar inte bloggaaaaa, så tråkigt verkligen. men det kommer la inlägg någongång ibland. det får ni nöja er med helt enkelt.

imorgon bär jag av till norrköping. direkt när jag kommer dit så blir det nog att springa in på stan en snabbis och köpa en present till siri, eller så blir det att köpa det på måndag. kvart i fyra så ska vi till grand hotell, bada bubbelpool, dricka skumpa och äta god mat. sen bär det av till trädgårn och sen blir det nog hemåt för att sjunga singstar osv. med tanke på att det bara är jag som inte är 18, trädgårn går bra att komma in på utan legg men hugo som var meningen att vi skulle till efteråt är lite svårare. sen när vi vaknar upp bakis och härliga så fyller siri härliga 18år. åh, jag har ett halvår kvar och det suger som fan.

ikväll så firar mamma och mikael 10år som gifta. dom bär av till malmö för att bo på hotell över natten. så jag blir hemma med min lillebror och ska ha myskväll med honom. pizza, massa onödigt och massa bra filmer.

på morgonen efter så ska jag ta bussen in still stan själv för mamma och mikael kommer inte vara hemma när jag åker, lite segt. åka med värsta packningen in till stan, det suger. sen ska jag sätta mig på en buss i fyra timmar ungefär. sen möts jag upp av siri, tyson och hennes mor. saknar min andra familj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback