grattis till lillebror


bilderna är från thailand sommaren 08

idag fyller faktiskt min lillebror hela 11år, det är faktiskt två händer och en tå om man räknar på det sättet. det uppskattades alltid när man var liten. jag tycker bara att min bror blir större och större hela tiden. jag hade helt glömt bort att han var 10år innan idag. jag har sagt att han är 11 varje gång någon frågat, så ja ni som frågat så är det så att det är idag han är det.

han är helt enkelt en sån otroligt bra bror. vi har aldrig storbråkat. vi har bara småtjaffsat och vart irriterade på varandra. det tycker jag är skönt. för man hör mycket att syskon bråkar som bara den. det har aldrig jag upplevt. jag tycker synd om min bror så lätt. han har det rätt svårt. han har allvarliga koncentrations, läs- och skrivsvårigheter. han skäms jätte mycket för det. men han är lika smart för det. han är faktiskt jätte smart. allt med elektronik (förutom datorer) är han mästare på. det är nog hans grej.

ikväll så ska jag och min familj iväg till pizza hut (som vanligt när någon av oss fyller år) och äta mat och fira lillebroshan. det är alltid lika trevligt. dock är vi alltid lika sura för att det tar så lång tid för att få maten. men det får man stå ut med helt enkelt.

Kommentarer
Dilan Amin säger:

hejhej :)

Hoppas du får en trevlig kväll.



/ www.mramin.blogg.se

2009-06-02 | 18:13:07
Bloggadress: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback