gosegos




passade lille gosingen idag. vi har myst som satan, vart ute och gått, åkt buss. lekt en massa och bara chillat. har gått hur bra som helst idag. tog med henne hem till mig efter att ha mött upp connie på hennes lunch på torget. först sprang hon runt som en galning i hela huset och luktade och skulle titta överallt, sen var vi ute en massa. hon vägrade gå in, hon ville ligga kvar ute och bita på sin nyfunna pinne, icke. innan jag skulle upp till furulund för att lämna av henne till connie så låg hon och sov som en stock brevid mig i soffan. kände mig så dum som väckte henne, hon fick iallafall en tennisboll som vi lekte med hela vägen upp.

nu ska jag gå och slinga håret så jag blir snygg till avslutningen. yippie! kom just på att jag måste köpa ny mascara. helvete. dom kostar ju röven och jag har inte råd. jag måste köpa jacka också, en jeansjacka. sen måste jag köpa nya bhar (brösten växer ju som bomber.. sucks) och massa tröjor. detta suger, jag har 500kr att göra allt detta på. fuck it!

Kommentarer
Miiran säger:

fan va sööt hon är:D



// stor hälsning från Miiran

2009-06-09 | 20:20:12
Bea säger:

fiin blogg :)

2009-06-09 | 20:31:11
Bloggadress: http://beewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback