ladies & gentlemens

är helt sjuk idag. förskylningen har bara blivit värre sen igår, så idag blev det att vara hemma och ligga framför tvn med datorn i knäet. mamma åkte till sälen idag med jobbet och är inte hemma föräns på söndag, kommer bli tomt utan henne. nu får man stå ut med hennes jobbiga man. han bjuder väll på god mat hoppas jag, han är ingen mästerkock.

min bror är otroligt jobbig för tillfället, han tjatar om att han vill ha tvn för att spela med sin kompis.
men jag är fast vid oth just nu så icke sa nicke, det går verkligen inte.



kissie, ge mig dina blåa linser!

hade inte suttit fel med ett par faktiskt. testa ny ögonfärg, bort med mina gröna ögon for a while.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback