jag finns kvar

gårdagen var allt för chill. vid sju tiden så begav jag mig till torslanda och mötte upp emma, vi gick och åt pizza (mums). sen efter en liten väntan åkte vi till lilleby och träffade två boys som jag inte sett sedan gbgkalaset 06'. tog två timmar för mig att komma hem. som tur var sprang jag på malin ax på drottning torget, så jag fick sällskap på bussen med henne & hennes två kompisar. satt och sjung och dansade på bussen, kind of. har saknat min fru, var sjukt kul att träffa henne.

idag så har jag hitills bara varit hemma, vilket jag lär vara tills ikväll. jag är så otroligt förskyld. sitter här och snyter mig och knarkar en massa nässpray. usch för förskylning. sarah ska komma hit snart, hon är btw på g med min granne. gulligt!

ikväll så ser det ut som att det blir lite party. dock inte för mycket för min del. jag hade inte tänkt mig att dricka mycket alls ikväll pågrund av att jag är så förskyld. hostan är påväg tillbaka nu också, inte bra. dags att sluta röka helt nu snart känner jag. ingen bra idé att börja igen. så det får jag se till att det händer.

nu är det endast 10 dagar kvar tills min älskade carolina kommer och jag är överlycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback