ibland måste man tänka till

ibland så hittar man sig själv i sådana situationer man själv aldrig skulle tänka sig att man skulle hamna i. man får ofta tänka efter och i frågaställa sig själv "vad är det jag håller på med?". det känner jag nu. för jag skäms faktiskt något så otroligt. att såra folk är det värsta jag vet. jag har en tendens att må dåligt när folk i min närhet också gör det. världen är som den är, visst. men vi är dagens ungdomar, vi ska kunna förändra denna värld så att våra barn i framtiden ska kunna ha ett bra liv. det jag vill få fram med detta är att man verkligen borde tänka sig för innan man agerar, verkligen noga. sårar detta jag håller på med någon? gör jag detta för min egna skull eller för andras? jag skäms, återigen. men man lär sig av sina misstag, verkligen. förlåt för allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback