all eyes on me

puh, kom hem från gymmet nyss. jag och mamma körde lite nybörjar-hålligång typ. fick bli mestadels kondition faktiskt. kände att det var min grej idag. fick bli bandet i 45min och sen lite ryggövningar. riktigt härligt känns det att ha börjat komma igång nu! åh, jag är faktiskt riktigt glad över det. jag menar.. jag har inte tränat på tre år (det har visat resultat) och nu ska träningen också visa resultat som bara den hade jag tänkt mig. nu taggar vi till. ska även börja gymma med sarah, sen ska jag fortsätta att simma 2ggr/veckan ungefär nästa vecka tror jag. ska få med mig emma bara, seg som hon är. gjorde även lite situps nu för en halvtimma sen max.

har tänkt på en sak väldigt mycket idag som jag tänkte att jag skulle dela med mig av..
till att börja med att alla säger att man ska vara sig själv. men när folk väl visar sitt riktiga absoluta "jag" så är det tydligen fel? då är det massa som klagar osv. jag tänker på en situation som dom i min klass nog väldigt noga känner till. men det är ju inte bra att man klagar på personen i fråga som visar sitt riktiga "jag". för då känner ju den personen att han/hon inte kan vara sig själv bland det folket och helt enkelt få spela någon annan, men hur bra är det egentligen? det tar på en som bara den. jag har själv vart med om detta så tro mig, jag vet. jag tycker man ska respektera människor för så dom är, inte för den dom kan vara eller låtsas vara. man ska absolut till 100% vara sig själv. sen är det klart att man kan försöka ändra på sig och allt det där, men bara man fortsätter att vara sig själv. jag kan säga att jag avgudar folk som är sig sjävla upp till toppen, tycker det är jätte modigt. för man märker så mycket att folk inte vågar, för dom är oroliga för vad folk ska tycka och tänka isånnafall. det är klart att man har sina negativa sidor, det har vi alla rättare sagt. men varför dra dom över en kant och bara lägga märke till dom istället för att upptäcka dom positiva sidorna? åh, finns så mycket tankar inom detta så man nästan skulle kunna skriva en bok. men det finns det ingen tid eller intresse till just nu.

btw, jag hade tänkt att medverka i uppsatstävlingen på skolan. skriva en uppsats som handlar om rökning, som ska hänvisa folk till att inte börja röka eller helt enkelt sluta röka (för dom som gör det). ska bli lite intressant med tanke på att jag själv röker. ja ja ja ja, jag vet. jag har inte slutat röka helt än. men jag har däremot trappat ner som bara den! be proud? nä, haha. mina kära vänner mobbar bara mig om mina framtida syrgaser jag kommer få om jag inte slutar.

"emma är bög.. öööhm.. HÖG" hahahahaha.
måste bara säga, you gotta love angeredsgymnasiet!
dom sena dagarna är det som roligast, övertrötta x100.. me love!

nu ropar duschen på mig!
so long suckers

Kommentarer
cassssie säger:

hahaha så jävla fult, emma är bög öööhm hög mena jag!

2009-01-23 | 17:38:27
sandra pettersson säger:

jag är på att simma med dig annars!

2009-01-23 | 19:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback