aldrig nöjd



blev att åka till gymmet vid elva tiden imorse som sagt. gick 7km på bandet, riktigt härligt. nu har jag precis städat mitt rum, eller ja jag är snart klar iallafall. även det känns skönt, eftersom jag inte haft städat rum på två veckor. mitt rum ser alltid ut som ett bombnedslag. måste se till att börja hålla det rent hela tiden, så blir mamma glad också.

ja, det där jag skrev om att jag skulle ha en vithelg kan jag ta tillbaka nu direkt. för ikväll bär det av till borås för lokalfest & efterfest. älskar den staden så det ska bli skit kul. ser jag allt fram emot.

jag saknar två personer så mitt hjärta snart spricker. i början av november senast. gud, jag dör! däremot kommer en av dom till mig på sportlovet (CARRO, JAG ÄR ÖVERLYCKLIG) & den andra får jag väll inte träffa förens i sommar. i miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback