you are the one

fick ett litet tips om att skriva om mig själv och hur jag är som person, mina vardagar, kvällar, mode osv.
dock vet jag inte riktigt om jag är den dära "mode" tjejen, klart jag bryr mig om vad jag tar på mig men ja, jag vet som sagt inte riktigt. kanske slänger upp någon "dagens outfit" lite längre fram, det får vi se.

men ja.. ska vi börja med att köra en lite självbiografi då kanske.

Jag heter camilla svensson och är 17 år, jag bor hos min mamma i Partille (med hennes man & deras gemensamma son Henrik, 10år). Min mamma och pappa gjorde slut när jag var 2år och pappa bor nu i Västerlanda (Lilla Edet) med sin underbara flickvän Annika och deras gemensamma son Robin, 8år. Annika har även två barn sen tidigare, Jessica 18år och Hampus 17år (i helgen om jag minns rätt?). Hm.. Vad mer? Jo.. Jag har flyttat runt väldigt mycket under mitt liv. Jag har t.ex. bott i Floda, Härryda, Majorna, Hisingen, Munkebäck, Canada och nu Partille och Västerlanda. Canada är väll det som är lite mer intressant av dom ställena. London Ontario. Där bodde jag med mamma, hennes man & min lillebror Henrik under ett halvår 2003. Jag gick i privat skola och fick ha skoluniform. Jag lärde mig flytande engelska även, som jag nu har tappat rejält. Egentligen så skulle jag bott där med dom i 1½ år men efter ett halv år så skulle jag börja på public school, jag var livrädd. Plus att min bästa kompis Irena skulle flytta till Toronto. Allt skulle bli så tomt utan henne tyckte jag. Så jag bestämde mig för att flytta hem till min pappa. Där bodde jag under ett år (årskurs 6). Ångrar inte en sekund! Även fast det var i slutet av det året som mina depressioner började. Jag lärde känna sånt underbart folk som jag är ledsen över att vi inte har samma kontakt längre. Men jag älskar fortfarande mina Edet-brudar! Ja, depressionerna.. inte så roligt att skriva om kanske? Dom är iallafall över och jag är glad över mitt liv nu och tycker att jag har ett bra och normalt liv. Jag går nu i skola på Angeredsgymnasiet och läser Personlig stil och design. Vad jag vill bli efter det vet jag faktiskt inte ännu. Kanske blir att jag flyttar till Stockholm och läser vidare eller flyttar till Norrköping och jobbar i något kosmetika affär bara. Min vardag ser mest ut att vara i skolan och sen vara hemma, plugga, ta det lugnt och nörda framför datorn. Helgerna bjuder alltid på fest, men har kommit överens med mig själv om att det endast blir alkohol 1 gång i veckan för min del! Ja.. jag vet inte vad jag ska skriva mer. Vill ni veta något så fråga på bara! Jag är öppen för nästan alla frågor som ni har att ställa till mig. Slänger upp lite bilder här under. Ni listar väll ut själva vart det är ifrån och allt det dära. Men ja, kan ju säga att första bilden föreställer mig i skoluniformen ute på våran balkong i Canada.

tack för mig.

Kommentarer
Ida säger:

vilka fina bilder=)

2009-02-02 | 22:20:52
Bloggadress: http://thoursie.blogg.se/
bästavän säger:

Fan hjärtat, grym blogg..

och du MÅSTE SÅÅ lära mig hur fan man fixat till det så nice som du har det (:

älskar dig

2009-02-02 | 22:21:37
Bloggadress: http://sandracederbom.blogg.se/
Isabelle säger:

Fin blogg :)

2009-02-02 | 22:36:38
Bloggadress: http://smileblondie.blogg.se/
Ida säger:

tack vad glad blir :)

2009-02-02 | 23:43:10
Bloggadress: http://thoursie.blogg.se/
Anonym säger:

Vad ska du läsa vidare i Stockholm och varför är det andra alternativet Norrköping? :)

2009-02-04 | 20:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback