where's the robbers?



fick ett litet tips av självaste veronica att jag skulle skriva om min skola och mina föräldrar typ. jaha.. ja. får väll gå då. ni får väll stå ut med att jag bara berättar vad som händer runt om mig. tråkigt som det är för er att veta, haha. jag kan ju börja med att berätta om min dag. har vart i skolan idag. började dagen med manikyr och denna gången fick vi även börja med fransk manikyr. det ska bli kul att fortsätta med. så just nu ser mina naglar rätt snygga ut, även för att vara nybörjar gjorda dock. la till en blå glittrig kant också för att få dom lite piffigare. sen var det dags för basgruppsmöte, vi har nämligen börjat med ett nytt projekt i skolan. ett miljöprojekt som ska handla om miljökatastrofer, globaluppvärmingen, koldioxidutsläppet osv. ska bli rätt intressant. jag måste bara börja skriva på mina noveller som ska vara om hur jag ser framtiden, på ett dåligt och ett bra sätt. alltså två noveller, suck. idag blev cassandras mobil snodd, fyfan för det. helt galet, orkar inte gå in på detalj. men det blev ju iallafall bråk mellan cassandras fader och "the suspicious". så imorgon återstår det att se om det verkligen är cassandras mobil eller inte, vilket jag tror att det är. min skola i sig kanske jag kan berätta för er om. jag läser alltså personlig stil och design på angeredsgymnasiet. nu tänker säkert några av er "åh, angered.. sämst. bara massa idioter". ja, det kan stämma att det är massa idioter. men så är det väll på alla skolor eller? jag hade också värsta fördomarna om angeredsgymnasiet innan. jag tänkte mer "åh, bara massa blattar och idioter" (nej jag är ABSOLUT inte rasist). men ja, det visade sig att det går faktiskt SJUKT mycket svenskar osv där också. sen är det även en väldigt bra skola faktiskt som har mycket att bjuda på beroende på vad man är intresserad av. så ja, om ni är 93or från göteborg och inte vet vad ni ska välja, kolla in angeredsgymnasiets olika linjer/passioner. det rekommenderas! jag stortrivs faktiskt.

veronica kom med ett till tips.. mina föräldrar. haha. ja, vad finns det att säga? mamma heter anita, är 45. pappa heter mika och är 42 (tror jag, har ingen koll). dom gjorde slut när jag var två år. dom var även bara tillsammans i tre år, så mamma blev gravid väldigt tidigt med mig. mamma bor i partille och pappa bor i västerlanda. jag bor hos min mamma och har sådär kontakt med min pappa. vi pratar väll inte så ofta, men jag kan inte säga att vi har så vidare dålig kontakt ändå faktiskt. för vi är väldigt bra vänner, även fast vi inte pratar så ofta bara. sen kan den hända att jag åker dit någon gång ibland också. men det är så tråkigt där ute på landet och jag har verkligen inte tid på helgerna heller.

nej nu ropar mamma att maten är klar, så bra.. i'm starvning!

Kommentarer
veronica säger:

mycket bra skrivit !!

Nu kan du skriva nästa inlägg om när du bodde utomlands och lägga in lite bilder, och skriva om ditt förflutna och dina gamla dagar... bilder är också mycket roligt :D

2009-02-18 | 21:27:38
Bloggadress: http://vkoskinen.blogg.se/
cassie säger:

man blir ju galen, vad fan när börjar vi imon förresten?

2009-02-19 | 20:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback