västerlanda

sitter hos min pappa i västerlanda nu. har min tjatande lillebror brevid mig som sjunger "dom suger fett, dom suger fett" han riktar sig mot melodifestivalen, någon grupp som ska vara med där. haha, han är lite rolig han. 8år!

idag hade jag och jessica tänkt att ha ett litet harry potter maraton, sen bjuds det även på tacos ikväll här hemma hos familjen pekki-andersson. det ska bli riktigt mysigt faktiskt. men det är det alltid att vara här. jag är så van vid att ränna runt på helgerna och knappt se något av min familj. men när jag är här är jag alltid hemma och ser alltid min familj.

på måndag, alltså om ungefär 2dagar så kommer min carolina. jag vet, ett jävla tjöt på mig om det. men det är bara för att jag längtar sååååå mycket tills hon kommer. kommer att vara så glad så fort jag ser henne när jag möter upp henne på centralstationen i göteborg på måndag. carolina är bäst, yesyes.

nu så får väll snart min bror ett frispel för att han vill fortsätta spela, så jag får väll återgå till att umgås med min kära syster jessica. vi ska även planera en massa planer inför hultsfredsfestivalen i sommar, ska bli sååå kul!
någon mer som ska dit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback