skin skin som den sol du är


sarah och jag på en fest för ett tag sen

precis kommit hem från skolan. helt okej dag faktiskt. började dagen med att hela klassen fick göra en läxa som ingen hade gjort (ovanligt?). sen hade vi estetisk verksamhet som gick ut på att jag, emma och fia satt och pärlade medans resten satt och kämpade med relifen (stavning?), alltså ett ansikte man gör utav lera. jag orkar inte hålla på med den längre eftersom mitt tålamod verkligen är på 0. är sjukt chockad att jag fortfarande ens bloggar, haha. brukar tröttna efter en vecka bara. men nu blir ni inte av med mig :) nu har jag kommit igång och känner mig nästan lite beroende. satt t.ex. i skolan förut och bara "drömde" om bloggen, ville skynda mig fort hem för att logga in på den.

nu är jag och sarah hos mig. hon är här i väntan på hennes typ boyfriend, alltså min granne. vi hade tänkt att sätta på filmen bolt. vad tycker ni om den? jag tycker den är jätte söt. men sen älskar jag tecknade filmer, men det är väll bara jag antar jag haha.

om två dagar ska jag göra något jag iofs inte behöver ta upp här, lite personligt faktiskt. men jag är sjukt nervös, men det ska nog gå bra. yesyes, that's all. skriver mer lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback