get out of my head



ja, nu har jag suttit här den senaste timmen och fixat och trixat med designen. är väll helt okej nöjd. jag är ju trotsallt nybörjare på det hela. men inom snar framtid så kommer det väll att komma en snyggare design.

förskylningen börjar gå över helt klart nu. nu är det bara halsen som inte mår så bra ännu.

idag så ser det ut som så att jag ska göra klart min stilanalys uppgift och plugga lite inför provet som håller hus på onsdag. linda kommer nog över sen ikväll så vi kan hjälpa varandra med stilanalysen. trevligt att träffa min lilla andersson som jag inte umgåtts med på jätte länge trots att vi är grannar.

alla hjärtans dag snart mina vänner, hur ska ni fira den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback