fields of gold

idag vaknade jag upp runt ett tiden, lite bakfull bara. gårdagen bjöd på lite händelser. det hade jag tänkt att berätta för er.
i torsdags kan jag börja med att jag och virre stack till storme och adde och tog några öl och bara tjötade, sen drog vi hem till mig för att sova. var hemma runt halv fem fem, inte en bra idé när man har skola dagen efter. vaknade upp runt tio tiden och åt god frukost och fulade oss som vanligt. sen vid halv två så var jag i skolan, hade fria textila. jonathan kom på besök också. sen bar det av till stan för att köpa lite smink eftersom att mitt hade tatt slut. blev även att äta på donken, mums. sen mötte jag upp jonathan på allum och vi drog hem till mig och fixade oss lite. drog till landvetter för att han skulle lämna pengar till wahl. på bussen tillbaka till göteborg blev det bråk mellan några killar och en sprayade tårgas i ögat på en kille, så hela bussen satt och hostade. det var inte roligt alls. blev lite rädd faktiskt. stackarn som fick det i ögat såg helt hemsk ut efteråt, usch. busschaffören stannade mitt på en motorväg typ och ringde ambulansen. efter ca 20min kom ambulans och polisen. sen fick dom stanna bussen efteråt för att släppa på oss som fick gå av bussen. väl inne i stan så åkte vi till vasa viktoria för krök hos julia. hennes lägenhet var inte dålig asså, helt sjukt snygg. det var riktigt trevligt och massa gott folk. när klockan började närma sig två blev jag orolig för min mor. hon var nämligen ute på krogen och då brukar hon alltid vara hemma vid ett. hon hade inte hört av sig sen klockan elva. jag fick flippet. sen åkte jag och mötte upp henne på avenyn för att bege oss hem. nu ligger hon fortfarande i sängen haha. hon säger att hon är sjuk, men jag kallar inte bakfull sjuk haha. hon är för söt min mamma ibland asså. hon var en aning full igår så, det har ju sina konsekvenser haha.

idag kommer emma till mig för filmkväll. skönt att bara ta det lugnt lite då och då tycker jag allt. ännu bättre med vänner man tycker om. emma är min babe. hon har förresten börjat blogga också, så kika in hennes blogg här!

lite bilder från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback