vill inte

jag tror jag har förstått nu att han inte kommer tillbaka. det är ett stort tomt hål i mitt hjärta. jag klarar inte av detta. fjantigt av mig? fuck heller. han var allt för mig och min familj, verkligen allt. han skadade aldrig någon, han var alltid försiktig... fan... jag pallar inte detta. jag klarar inte av ett liv utan min älskade alex. jag gör verkligen inte det.

jag får nöja mig med hans favoritfilt som just nu ligger på mitt bröst. jag tänker aldrig släppa taget om den, jag tänker ha den föralltid. jag gjorde den till honom när jag gick i tvåan, han älskade den. han sov alltid på den.
jag vill inte nöja mig med den. jag vill ha honom här nu.
r.i.p alex svensson
12/6-91 - 29/10-09

Kommentarer
milia säger:

R.I.P :/ <3

2009-12-04 | 13:19:05
Bloggadress: http://emvonfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback