värnamo here i come.

nu är det ju efter tolvslaget vilket betyder att om ungefär exakt nio timmar så sitter jag i bilen med min mor, hennes man, min lillebror och min kusin påväg till värnamo. så sjukt segt att vi ska vara där klockan tolv. men det bjuds iallafall på 80års kalas med hela tjocka släkten. ska bli kul att se hur släkten ser ut, då jag bara har sett "de närmsta" av dom. mamma  badande(?). morfars moster har nämligen hyrt en stor resturang som hyr ut för bröllop samt fester. den ska tydligen ligga alldeles vid en sjö, där man kan bada. så blir jag, min bror och min kusin uttråkade så vet jag vart vi kommer att hänga.

sen hoppas jag på att en liten kille kommer förbi och hälsar på mig när jag ändå är i "närheten". drömma kan jag ju, inte sant simon?

nej, nu får jag hoppa i säng. ska upp åtta imorgon. segt som tusan, så jag behöver mina få timmars sömn. för känner jag mig rätt så kommer jag ligga och glo på tv nu i en halvtimme timme sisådär. gud så jag tjötar.. jaja, god natt!

bjuder till på en liten going bild från ett par helger sen hemma hos en dude med kajza och kajsa. soft kväll dessutom.


Kommentarer
Simon säger:

(A) dock är värnamo långt från Kalmar :(

2009-08-08 | 03:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback