sick and tired


jag orkar inte. jag orkar verkligen inte. jag vill inte för det första och för det andra så gör det ont. jag saknar honom så otroligt mycket, jag saknar han och jag. jag saknar verkligen så det svider i hjärtat på mig. när man får sms som "måste träffa dig snart, saknar dig!" och att han saknar "oss" också så svider det ännu mer. JAG VILL HA TILLBAKA HONOM. nu. men det är för mycket att kräva just nu. han är upptagen. jag får acceptera det tills han kommer tillbaka till mig. satt precis och kollade på en bild från september 2006 på han och mig. det är sjukt att vi har kunnat hålla på fram och tillbaka såpass länge faktiskt. två år, fram och tillbaka. jag tyckte synd om dig då. jag var så elak. jag ångrar mig otroligt. det ska du veta. riktigt mycket. saknar k.

tack och hej.
från och med nu kommer jag bara att skriva här i när jag känner för att skriva av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback