shoppingdags

snart rullar det in lite pengar och jag är så sjukt sugen på att shoppa. inte nog med att jag och mamma shoppade en massor i jönköping förr förra helgen. men jag behöver mer mer mer mer! tittade runt lite på monkis hemsida nu och hittade ett par grejer som jag jätte gärna tar med hem efter en tur på stan. frågan är ifall plånboken accepterar det. det vet jag inget om. jag har iallafall bestämt mig för att jag ska köpa ett solkort, armband, klänning och stora linnen.

denna får iallafall följa med hem tycker jag och plånboken.

180:- det är okej.

nej nu ska jag lägga mig i sängen och göra mig redo för paradise hotel. ett program som jag fastnat för totalt nu för tiden. faktiskt det ända tvprogrammet som jag har följt/kan följa (förutom andra avenyn). antagligen för att om man missar det så kan man se det på internet. jag är kär i nick och gleager. mads är sexig, men nu ryker han säkert.. om inteeeeeeeee. DU DU DU! det avslöjas IDAG. gud, nu blev jag nyfiken. tappade tråden lite med. time to go to bed!

upp tidigt imorgon också. passa kita, mitt sommarjobb för sommaren. sen på dagen ska jag träffa kajza. supa med hanna? hoppas så. lördag bär det av till småland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback