yes

återigen får det bli ett inlägg från skolan. min hjärna har verkligen dött ut. har naturkunskap nu och vi ska svara på frågor om charles darwin. just nu är jag på "fundera och diskutera" frågorna och jag har verkligen kört fast. egentligen borde det vara en riktigt lätt fråga, men inte för mig i denna sekunden.
"vi tänker oss att de båda finkarterna i uppgift 2 härstammar från en ursprunglig art som varken har speciellt kraftig eller tunn näbb. hur tror du då det gått till när de olika näbbtyperna uppkommit?"
HUR FAN SKA JAG VETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. jag orkar inte haha, jag är verkligen helt hjärndöd just nu. jag är för trött för att ens tänka och då går det verkligen inte att tänka för mig.

just nu vill jag bara hem och dricka chailatte. jag är så otroligt sugen på det. har varit det hela dagen verkligen. nu får jag väll fortsätta att försöka arbeta. hoppar över frågjäveln och kör igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback