tjockis

siri ska köpa en ny tjockis. jag vet om att hon tänkte på mig när hon valde. för hon valde självklart den tjockaste av dom små valparna. varje sommar som jag är hos siri så har jag förälskat mig mer och mer i hennes marsvin (som nu tyvärr har dött) hon var min lilla tjockis. nu ska det komma en ny tjockis i familjen, wiho. kajsa kommer fortfarande vara sjukt saknad där hemma i norrköping, men lille tyson är väldigt välkommen. längtar så mycket tills jag åker till norrköping nu för att hälsa på min nya lilla tjockis, jag har även lovat att ta ut honom på morgonen och springa en liten runda med honom. visst, det var jag som erbjöd mig. den nya vovven är den som är på bilden här nedan. även våran saknade lilla tjockis, kajsa.


Kommentarer
Anonym säger:

Aaaaw :) <3

2009-04-17 | 17:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback