testar på nytt igen

fick en kommentar i förgående inlägget om att jag skulle fortsätta blogga. hm, jaha.. fick tips på musiktips, snygga kläder osv. då kan jag väll börja med att slänga upp hur min dag har sett ut iallafall.

vaknade alldeles mycket försent, fick springa till bussen och sen var det massa kaos med bussar osv. var i skolan, hade chill like usual. sen drog jag och sarah hem till mig för att vi skulle plugga, jag tror seriöst vi läste två meningar bara. sen hoppade vi studsmatta, var med hennes pojkvän och denken utanför joakim och lekte med bollar lite. skön dag förövrigt.

musiktips alltså.. hm.. jag kan ju visa er min playlist på spotify förtillfället.
amy whinehouse - you know i'm no good
kings of leon - use somebody
kings of leon - closer
kings of leon - sex on fire
metrostation - shake it
boys like girls - holiday
the cure - friday i'm in love
the cure - boys don't cry
queen - i want to break free
damien rice - 9 crimes
paolo nutini - new shoes
lifehouse - first time
rent soundtrack - light my candle
rent soundtrack - i'll cover you
rent soundtrack - take me or leave me
flipsyde - when it was good
tracy chapman - for my lover
a camp - stronger that jesus

BRA LÅTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback