skönt

sitter ute med mamma på altanen just nu. vädret är helt underbart. älskar att bara kunna sitta i en tunn klänning eller i bara bikini. denna dagen har gått så otroligt långsamt tycker jag, jag har velat hem hela tiden sen jag satte mig på bussen imorse. hem och sätta mig i solen bara, mums.

tyvärr så hände det en liten olycka förut när jag var påväg hem. mina busskort (fritidskort och skolkort) + mitt passeringskort till skolan försvann på bussen. när jag äntligen hade kommit av den varma svettiga bussen och skulle hoppa på min buss så hittade jag inte mina kort i min jackficka som dom alltid ligger i. jag blev så irriterad. som tur var gick busschaffören av bussen så jag slank på och sket i att betala. (tufft, jag vet.. not) jag hatar att inte stämpla, men kände ingen ork att iskt massa onödiga pengar faktiskt.

imorgon så tror jag att jag kommer skita i skolan så som nog många i min klass kommer att göra. vi slutar halv fyra vilket betyder att jag är hemma halv fem. det är rätt segt när det ändå är valborg liksom. så imorgon ska jag stanna hemma. har planer på att ligga ute från 10 till längre fram på dagen. hade vart så skönt. lite färg hade inte skadat heller. det kan behövas fram mot kvällen faktiskt.

prövade min sminkning jag ska göra på make upen idag. blev riktigt cool faktiskt. riktigt snyggt med jätte långa lösögonfransar till det och lite stenar. prima skinka! jag kan visa bild så fort emma skickat bilderna.

nu ska jag återgå till min stekande ute på altanen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback