såja

börjar med en dagens outfit.

grå lång kofta: mammas
vitt oversize brottarlinne: h&m
biega shorts: avklippta chinos från vero moda


var nyss på allum med mamma. vi skulle spärra mitt fritidskort. eftersom jag tappade det igår påväg hem från skolan. jag var så förbannad. trodde någon hade tagit det och allt. så när vi kommer in dit så blir både jag och mamma irriterade först för deras spärra-kort sak hade gått sönder så hon hänvisade oss till stan. men mamma tjöta emot och hon var precis nära på att skriva ut en ersättningsbiljett. så skulle hon veta mitt personnummer.
västtrafikstanten - camilla?
jag - japp, camilla
västtrafikstanten - camilla?
så gick hon iväg helt plötsligt och så kommer hon tillbaka med mina underbara kort som jag tappat. åh vad tur jag har ibland asså. hjärtat nästan hoppade till asså. tur tur tur. sen visade sig det dock att mitt fritidskort tar slut idag så det fick bli nytt iaf.

pappa ringde även mig, litet roligt samtal faktiskt.
pappa- haaallå ja, är du brun nu eller?
jag- eh.. lite kanske, eller va?
pappa- göött det, vad är det jag hör? skobbar du skolan för att ligga hemma och sola? ;)
jag- eheh, asså.. jag är typ förskyld. har typ blivit allergisk mot något.
ibland är det inte alltid så bra att ha sina "föräldrar" på facebook. jag har nämligen min pappas flickvän som vän där, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback