puh

sitter just nu och lyssnar på arvingarna faktiskt, haha. tycker dom är så sjukt sköna. massa minnen till dessa låtarna. hade tänkt att hoppa in i duschen när som helst, har nämligen kört ett litet träningspass här hemma nu. körde 1mil på cykel och 110 situps. bra för att vara mig haha, lataste människan i världen. och det värsta av allt, jag gjorde det frivilligt?! haha. nu hade jag tänkt börja göra det varje dag faktiskt. kanske tillochmed 1mil varje dag, det tog ju absolut inte lång tid heller. perfekt. fast under lovet kommer det inte vara det lättaste. kanske får haka på någon utav carro's springturer, dock kommer jag väll kräla fram på marken med världens flås haha. nejnej, jag kör på i mitt egna tempo så löser sig allting prima.

nu får det bli duschen, skriver nog senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback