jahaja

ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eller något alls. jag har verkligen tappat lusten för att blogga typ. jag kan ju alltid köra en vardaglig sak att berätta om min dag och köra en dagens outfit. jag är egentligen inte riktigt inne på det dära med mode och sånt, jag klär mig i det jag trivs i. dock har jag väääldigt svårt att bli nöjd med vad jag har på mig. men ja, idag orkar jag inte ta någon bild. för idag har jag endast vart hemma från skolan, vi hade nämligen ett manikyr prov som jag inte pluggat till. gör hellre provet i maj än att få ig på det nu. det är hur svårt som helst. men iallafall, vid tre tiden så följde jag med sarah så hon slapp sitta själv uppe i furulund och kolla på joakims träning. vi frös röven av oss till slutet, hade en trevlig pratstund iallafall. resten av dagen har jag bara tittat på weeds. otroligt bra serie. har sett 10 avsnitt idag. alltså första säsongen, imorgon har jag säsong 2 att se fram emot. näääääääfan, jag ger uppppppppp. har verkligen ingen ork för att blogga. kommer tillbaka när jag känner för det, eller när carro tvingar mig att börja blogga igen.

Kommentarer
Aysel Lale R säger:

- fina ögon du har :O

2009-04-16 | 15:15:33
Bloggadress: http://ayseelciik.blogg.se/
JONNA säger:

vilka fina ögon du har :)

2009-04-16 | 16:04:52
Bloggadress: http://joonnaak.blogg.se/
Aysel Lale R säger:

- så lite så :)

2009-04-16 | 20:18:40
Bloggadress: http://ayseelciik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback