jag går på moln

dock så ser jag faktiskt inga moln på himlen nu. otroligt härligt väder. hade vart 18grader sa mamma förut och varmare ska det bli imorgon. då ska jag och brudarna hem till sarah för att grilla och dricka gott. ska bli otroligt skönt och kul.

ikväll så bär det av hem till josefine för att spela kort och bara ta det lugnt. för denna helgen så laddar vi inför valborg. då blir det 20års fest. sarahs pojkvän, även min granne fyller nämligen år på torsdag.

just nu sitter jag framför mammas dator i köket så bilder får ni senare, bara till att vänta vetni. ska fixa lite bilder av josefine också från skolan idag.

dagens outfit.

randig tröja : gina tricot
siden leggins : h&m
robot halsband : ur&penn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback