i-rony


här har ni lite bilder från idag i nordstan. jag hade ingen ork alls till att sminka så jag var städerska runt bordet och delade även ut chips runt om i nordstan. var en rätt soft dag, lite segt att stå där i fyra timmar bara. men det var kul. träffade lite folk som jag inte träffat på ett bra tag, bland annat niklas, sparris och sen även lille kalleballe. sen fick vi lunchkupong (som vi även fick igår) på lydias, så där blev det att äta och se glad ut. dock är det väldigt god mat där. men två dagar i rad är inte det bästa riktigt.

idag har jag inga planer alls. får se vart dagen slutar eller hur den slutar. kanske blir kåsjön med boysen från gamla klassen, röka vattenpipa och bara chilla. otroligt gött väder för att sitta där nu faktiskt. kan bli nice. har verkligen ingen ork för party. verkar som att jag har tappat lusten för allt nu nästan haha. ja, men nu har jag ju kommit igång med bloggen lite igen.

vill berätta för er om något konstigt som hänt mig. tänkte om någon vart med om samma sak och kan förklara för mig vad det är som händer. jag är livrädd fan haha. jag drömmer mardrömmar varje natt, om mördare, våldtäckter och massa sjuka saker. sen ibland när jag gör någonting som att bara gå eller som idag när jag tvättade penslar. så får jag för mig att något händer. som exempel har jag i tisdags, jag skulle gå igenom entrén i skolan, dörrarna hade precis öppnats och jag fick en syn att den ena dörren smällde igen på mig så jag flög upp i luften. dom jag gick med trodde jag var dum i huvudet. sen även idag i stan när jag gick själv förbi emotrappan så fick jag en syn att någon sparkade en fot mot mitt huvud och jag flög till som bara den. när jag tvättade penslarna fick jag en syn om att jag tappade penseln jag tvättade så då ryckte jag till även då. jag fattar verkligen ingenting. jag har aldrig haft det såhär innan? jag har inte drömt mardrömmar på flera år heller, och helt plötsligt så drömmer jag värsta skräckfilmsmardrömmarna och ser i syne och allt. HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback