god morgon

åh, gick upp halv åtta imorse. packade ner det sista osv. sov ju även med flätor, haha nu har jag affro. rätt snyggt fan, har alltid velat permanenta mitt hår såhär. fast kanske lite mindre bara. om en halvtimme ska jag gå till bussen, min buss från göteborg central går 10:20. lite synd, för en tjej i min klass ska åka till stockholm idag också. men hon åker med bussen innan mig :( hade vart ball om hon hade åkt samtidigt som mig istället. men ja, det finns inget att göra åt nu haha. jag är framme i nyköping 15:50. då kommer carolina och adam att hämta upp mig. gud så jag har saknat carolina, äntligen :D

jaja, nu ska jag kolla så att exakt allt är med och borsta tänderna. vi hörs när jag är framme igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback