god morgon

gud så svårt jag har haft att gå upp nu. snoozat i en kvart som vanligt. men gud, ögonen ville verkligen inte upp när jag skulle upp ur sängen. hade vart så skönt om jag kunde sova tre timmar till. då hade jag vart i toppform. känner att jag verkligen behöver helg just nu, behöver få sova ut och allt. för det har jag inte gjort på två veckor nu typ. har sovit jätte dåligt.

vet ni vad som kom hem i min brevlåda igår?


ja, det ser ni ju antagligen. yes, 6juli åker vi!
hahaha lite roligt var det att man fick med 10%rabatt på kondomer. som jag och angelica säger, hultsfred är en ända stor orgie!

tyvärr så är min mobil jätte konstig just nu så jag kan inte lägga över bilderna och min kamera är död och jag hittar inte laddaren. angelica har bilder som jag vill ha, så angelicaaaaaaaa du får fixa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback