gah

vissa morgonar flyger jag upp ur sängen och andra somnar man om, snoozar lite. i detta fallet var det inte ens meningen att jag skulle gå upp. mamma tror att jag ska till skolan vilket jag verkligen inte orkar idag. idag så ska jag ligga och sola halva dagen, sen fixa mig och sen är det fest. kommer bli en bra dag känner jag på mig. klockan är ju bara 7.18 och solen har redan kommit fram, inga moln på himlen heller.

vad ska ni hitta på idag på valborg?

snart ska jag gå och lägga mig igen, när mamma har åkt. ska bara sjukanmälla mig först. jag är faktiskt jätte förskyld. tror det har med pollen att göra faktiskt. inte kul om jag börjar bli allergisk mot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback