dålig uppdatering

det får ni helt enkelt stå ut med. här kommer jag med lite uppdatering istället. efter skolan så följde jag med sandra och julia hem till sandra och ellinor. sandra skulle hämta hemtelefonen som hon skulle fixa på allum. sen drog vi till allum och kollade runt. när jag kom hem så åkte jag och mamma till allum igen, mötte upp anna isabel och hennes lillasyster frida. där hittade vi även lilla kevin borg på scenen, oh gud vad bra han var. lite tråkigt att han bara körde två låtar, och han körde inte with every bit of me. dåligt! sen blev det massa shopping för min och mammas del.

i skolan idag så hade vi lite tråkigt så vi började spela in lite videos, det resulterade i en jääävligt rolig mattelektion. jag hade tänkt dela med mig av dom till er haha. så här har ni lite bilder och videos från dagen.





här har vi han, stjärnan, kevin borg!


bilder från shoppingen idag får ni imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback