charles darwin

blev att jag sov hos linda inatt. när jag vaknade halv sju på morgonen så fick jag veta att jag började halv elva. så halv åtta gick jag hem och la mig för att sova. skulle bara sova en timme, men så blev det icke. jag vaknade kvart i tio och egentligen skulle jag tatt bussen halv tio. så blev att jag mötte upp dom andra brudarna kvart över ett vid gamlestan på vagnen mot sjöfartsmuseét. där hade dom en charles darwin utställning, om evolutionen osv. lite tuffa djur där fakitskt. kommer bilder på det senare så håll utkik!


dolksvansar


sjöhäst


cool fisk


bea på bilden. fika med jessica, emma och bea på plastgräset vid operan efter museét.

egentligen skulle jag och linda åka och träna efter skolan men nae, hon svarar inte på mina sms så blir väll ingenting. har iofs rätt mycket att göra idag ändå så. ska plugga och göra lite saker här hemma. borde börja göra det nu för om tre timmar så måste det bli sängdags för min del.

nej gud nu skriker kroppen efter snus så måste springa upp och hämta min dosa som jag glömde. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback