bohus

jag, virre och angelica spenderade gårdagen i bohus hos daniel. var tänkt att vi skulle grillat från början men det blev lite partaj inne istället. trevligt folk och en värd kväll. även lilla therese kom förbi, chockad som jag blev :) kul att träffa den lille pajasen.

idag var man inte lika på topp som man var igår. usch vilken hemsk resa jag och virre haft från daniel och hem idag. bakis och allt. usch fy fan för sånt. nu ligger jag och virre i varsinn soffa hemma hos mig, har ätit massa mat och blir antagligen att ligga här i soffan hela kvällen och hoppas på att skoldagen imorgon blir nice. nu har jag inget mer att skriva. bilder från gårdagen kommer så fort angelica har skickat :)

Kommentarer
Sessan säger:

Wiiie :D ja fick också värsta shocken hahaha :D (!!!) . jaaa jag och lajnda satt här kolla på 2filmer och vräkte choklad pizza och cocacola, haha bakismat is the shiit ;D

2009-04-19 | 20:17:32
Bloggadress: http://Thessiie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback