boy i want to be alone with you

ja, eftersom att lilla Camilla ville se ett nytt inlägg får det väll bli det.

kan ju säga som så att hemmastudierna funkar verkligen inte,
så försöker tjata tillbaka mig till skolan nu.. let's see if it works.

tjaaa, vet inte riktigt vad jag ska skriva.

varit med lilla Camilla idag iallafall, bara chillat hemma hos henne.

helgen bjuder på en massa fest.
fredag : fest i lindome, gratis krööök gött
lördag : girlsnight, hoe-tema troligen.. göttgött, sexig pimp here i come!

sen börjar ju även lovet nästa vecka vilket blir gött som fan.
ska jobba onsdag, torsdag och söndag men det skadar inte.
pengar i plånboken skadar aldrig någonsin.

nu hade jag tänkt att gå ner och äta min hemmagjorda hamburgare som min mor gjort till mig
och lite pommes på det, mmmums perfekt!

over and out

Kommentarer
Anonym säger:

tjoockis;) själv så har man precis käkat en fett jävla köttpirog med extra ost;) haha I love it :) tack för att du påminde om lördagen, kom på att jag måste hitta något att ha på mig :) over and out

2008-03-19 | 22:20:37
Bloggadress: http://csipola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback