2 dagar kvar

nu var det alltså cirkus 45 dagar sedan jag skrev i bloggen senast.
det beror väll mest på att jag helt enkelt inte haft orket till det.
förra veckan så var det partille cup här i härliga göteborg.
det var man ju bara tvungen att titta på, grymt snygga killar springer runt i matchställ eller utan tröja.
vilket är ett perfekt tillfälle för desperata singlar, som mig själv.

ja, två dagar kvar tills jag sitter på tåget mot stockholm för att sedan bege mig till thailand.
flyget går 01:20 söndag natt. ska bli grymt härligt, även fast det är regnperiod, det funkar liksom.
jag ska shoppa loss och tvinga i mig massa thaimat. i'm not a big fan of thai food, i'm more for chinese ;)

nej, nu har jag ingen ork till att blogga mycket mera.
förhoppningsvis så kommer jag att blogga från thailand.
annars så kommer jag höra av mig därifrån på bilddagboken.
spana in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback