r-e-s-p-e-c-t

sitter i skolan nu och bara tar det lugnt.
har ingen ork till att jobba och behöver inte jobba heller.
jag och Pontus fick nyligen reda på hur resten av terminen kommer se ut för oss,
måndag-torsdag är det hemmastudier, fredagar ska vi till skolan och visa vad vi gjort under veckan.
helt soft ju, sovmorgon när jag vill och allt.
fredagarna är ju inte så långa för min klass heller, vi går 9:00-11:45.
jaja, det är väll bara att se till att sätta det dära vg:t i engelska & g:t i samhäll och geografi.

idag hade jag tänkt att jag skulle sola efter skolan, så det får det bli.
solade i tisdags också men brände mig lite lätt på kinderna, men det fick man leva med.
se ut som en räka var ju jätte roligt typ, not.

ja, veckan som varit har vart helt okej iallafall.
har inte bloggat på ett bra tag men får la ta tag i det tycker jag.
håller mig mer till bilddagboken.se där jag nickar millasvensson, as well.
sovit hos Camilla måndag och tisdag, mysigt det.

helgen ser väll mer ut som att det blir att festa i trollhättan kanske.
blir väll kul hoppas vi på.
bara det att Camilla ska på miss gymnasium på fredag och har cup på lördag.
men det löser vi på alla sätt och vis liksom.

det där som jag har skrivit om tidigare om att jag skulle ge K en chans,
jo men det gjorde jag ju iallfall.
men det blev ju inte som det skulle bli.
vi tjaffsade om ingenting hela tiden och jag orkade helt enkelt inte med mer.
så vi la ner allting, men han vill ju tydligen ha en ny chans, igen.
men mitt hjärta säger nej, så då blir det även ett nej.
men det är ju pågrund av små saker som hänt innan för mig och
att han är kompis med en gammal pojkvän till mig
som jag även inte har slutat tänka på än, då är det inte lätt asså.

men ja, nu ska jag återgå till mig surfande och bara ta det lugnt.
dagen tar slut 14:30 idag så det är inte alls långt kvar.

over and out

Kommentarer
camilla säger:

hm. jadu lilla gömman;) änna dags att lägga in ännu ett inlägg tkr jag :) haha ska inte kommentera något taskigt.. As you know, i dont have a clue about hur fan man bloggar;) tkr du om sveengelskan?!:P I löööööw it.. ska nog också börja köra med din:"over and out" :) i like it

2008-03-19 | 21:49:28
Bloggadress: http://csipola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback