you've gotta find someone new.

nu har jag skaffat mig en ny blogg.

idag har jag praktiserat från 9 till 15, scandinavian photo i mölndal.
från börjar var det riktigt dötråkigt.
men sen när man väll lärde sig grejerna man höll på med blev det tillslut roligare.
jag praktiserarnu hädanefter varje måndag tisdag och
resten utav dagarna under vardagarna går jag i skolan.

åh, vad jag bara vill ha den snygga jackan
från monki som är slut eller något, bajs :(

helgen kommer bli bra. min snyggannika kommer
hit och bor hos mig the whole weekend.
det blir myspys och krök på det hela, damer och herrar.

nu ska jag fortsätta att prata med lilla johan i ventrilo.
over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback