hallelujah.

jag kan verkligen inte sluta lyssna på amanda jensen - hallelujah.
hon är helt fantastisk. jag hoppas verkligen att hon vinner, det förtjänar hon.
lyssna bara på hennes audition, man ryser när man hör henne.
http://youtube.com/watch?v=IqCssA8DF-8&feature=related

ja, i lördags blev det inte onsala som sagt men ångrar att vi inte åkte dit iaf.
vi slutade upp på frank's och fikade, riktigt kul faktiskt.
sen drog vi hem till andreas och degade lite granna, sen hem.


igår så var jag på allum med nurre, köpte mig två tröjor :)
me like me like.
måns zelmerlöv var där ;o jag blev jätte chockad.
självklart hade jag glömt min kamera hemma,
men det blev lite kort med honom iallafall.
han är bara för snygging.

sen drog jag och min familj till min låtsas farmor i stenungsund.
där var det lite av Hans släkt och våran familj.
faktiskt riktigt kul.
träffade även min gamla katt alex, som Jana och Hans har.
gud så mycket jag har saknat den gamla tjockisen

nu ska jag snart dra till skolan,
börjar klockan tio.

over and out

AMANDA JENSEN!

Kommentarer
Anonym säger:

jenssen****

2007-12-12 | 21:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback