alla som inte dansar är våldtäcksmän

JÄVLA FAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
fel kille som fått mig på fall nu iallafall.
men han är ju så mysig och bra?
men den andra har mer fart i sig, jag gillare'.

fanfanfanfanfanfanfanfaaaan!

a.


för övrigt har jag haft en kul början av lovet.
festat lite, tatt det lugnt, KÖPT EN NY KAMERA :D
nikon d40, my looooooove.
ja, idag ska jag köpa nyårs kläder troligen iallafall
sen blire träffa lite pojks och dega som fan.

sovit sönder nu asså.
igår var jag hel död för att jag hade fått sova tre timmar
06:00 - 09:00
fett värt det också :$
sen vare gå runt på allum med mamma och bror
sen gick jag och la mig runt 17:00 och vaknade 00:00
satt framför datorn, snackade i telefon lite osv.
sen gick jag och la mig typ 03:00 och vaknade 10:00.
17 timmar är inte att leka med.

nu orkar jag inte skriva mer, nopenope.
ge mig dig, iaf. då blir jag glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback